sayang sayang saya :')

Thursday, June 9, 2011

penganggur yang cemerlang.

ehhh lamanya tak update? ada yang rindu aku tak? haha
hurm cuti semester selama sebulan lebih dah aku habiskan dengan penuh cemerlang tahu? *bangga*

sekarang aku tengah buat bisnes online jual aksesori perempuan. for now aku cuma amik pre-order untuk necklace and ring je. baru seminggu lebih aku berbisnes. haha. tapi macam hampa je sebab sambutan biasa-biasa je. tapi partner aku cik asyiqin cakap saborr saborr awal-awal memang macam ni. nanti tak lama tak menang tangan la nak layan customers tersayang. baiklah. saya tunggu detik tak menang tangan tersebut. detik tersebut, cepatlah datang! haha

ni antara rerantai yang aku jual and korang boleh order la. ada banyak lagi tapi macam malas nak upload malam ni. nanti-nanti okay? ;)


Vintage Owl Necklace (bronze and silver)
RM 27 inc postage ;)


Camera Retro Necklace (bronze and black)
RM 27 inc postage ;)
*yang ni agak laku yer kawan-kawan*



Black lips cute korea long necklace wholesale
RM 27 inc postage ;)
*yang ni my fav. tapi aku pun tak paham kenapa nama dia 'black' sedangkan dia berwarna pink. haha*


Owl Necklace Torny
RM 29 inc postage ;)


untuk gadis-gadis,bolehla order satu for urself. and for da boys, belikan la satu untuk gadis-gadis korang! hee

***********************************************

ouh selain itu saya jugak sedang mengada-ngade masuk contest shawl kat facebook sekarang ni. dan mempertaruhkan gambar yang saya bajet comel sangat dah. haha. pemenang dikira melalui undi LIKE terbanyak dan nanti akan ada juri yang pilih pemenang tempat pertama, kedua and ketiga.

jadi dikesempatan ini saya nak mintak tolong anda-anda yang sedang membaca untuk LIKE gambar saya. vote lah konon-konon kan. hehe
mula-mula korang kena LIKE page Shawls AyuCinta dulu dekat SINI

lepas tuh lepas tuh korang baru boleh LIKE kat gambar aku pulak di SINI


ni la gambar tersebut. kesian aku, aku sorang je gambar black n white. orang lain semua berwarna. =='

ololor aku dah jaoh ketinggalan ni. cepatlah tolong aku kejar! haha

p/s: yang bukan dalam friendlist aku un boleh LIKE jugak tahu. okay sekian dulu terima kasseyy!