sayang sayang saya :')

Saturday, June 11, 2011

orang lain tulis, aku nak tulis jugak! HAHA!

semalam semua orang pun tahu lah. Terengganu kesayangan ramai dah menang Piala FA. tahniah! i bangga tau nyah. selama ni tak pernah pernah aku tengok, minat dan teruja pasal bola bola nih. semalam pun time tengah match, aku tak tengok sangat pun. tengok time adik lelaki dan encik bapak aku bising-bising je. kalau tak bising aku baca blog Hanis Zalikha je. dan Maria Elena jugak.

situasi kat rumah aku, aku, encik bapak semestinya la sokong Terengganu. manakala puan emak, Kelantan la dah beliau orang jati Kelantan. and adik lelaki aku, dia redha je mana mana team yang menang sebab aku tengok time Kelantan nak sumbat gol, dia WOOOOOOO-ing. time Terengganu nak sumbat gol, dia AHHHHHH-ing. maknanya dia sokong dua dua la kan? haha

malam lepas game tuh, merendek bersama encik bapak dan saksikan kemeriahan kat bandar Kuala Terengganu. berarak la, macam biasa. haha

lepas tu lepas tu. ada je fan page yang di create oleh ntah sape lah. bunyi macam ni

Kami sokong daudsu diberikan pangkat Datuk

Kami suka daudsu jaring gol sendiri

Thank you daudsu anda pahlawan

korang ni tak baik tau. kesian daudsu. dia comel ape? :p


pape pun semua player semalam ganteng ganteng nyah suke! nyah suke!


UPDATE!

daripada FB page KOTA BHARU BANDAR RAYA ISLAM

AL-FATIHAH: Pihak pentadbir mendapat maklum bahawa empat org penyokong kita yg dalam perjalanan pulang dari Bukit Jalil, KL ke Kelantan telah terlibat dlm satu kemalangan jalan raya di Lebuh Raya Kuala Krai - Gua Musang dan telah kembali ke kehadrat Ilahi. Semoga Allah mengampunkan dosa-dosa mereka. Amin. Al-Fatihah