sayang sayang saya :')

Wednesday, June 1, 2011

eh,tak sukanya aku!

hey someone.
i hope you read this. perhaps u will.
you know what?
you don't really need to send me something like this;

"i know you still mad at me. and i admit that i still mad at you too."

what's you point huh? to tell me that you still mad at me? do i look really care bout it???

ouh for you to know, i dont want to hear anything bout it anymore!
i won't accept you as my boyfren, and so, i will never accept you back as my BFF, even as a fren!

"renggang, tak selesa, tak bercakap, putus semuanya."
aku peduli apa?

yaaa kejam. i know. i memang kejam pun. so kau boleh belah. tak payah susah-susah nak ingatkan aku balik segala apa yang terjadi. kau paham la kan? kau kan pandai. boleh pikir sendiri.

and satu lagi, bila kau baca ni harap kau tak payah nak emo emo sangat la. aku dah tak kisah dengan semua tuh. dah takde dalam hidup aku lagi dah. tak payah nak text text aku bagai sebab aku takkan balas walau sekeping pun!

kau dah berambus maka kau boleh berambus untuk selamanya. jangan muncul-muncul lagi dah. terima kasseyyy!

p/s: tapi terima kaseh la jugak. disebabkan kau,at last aku ada juga somthing untuk di update. ada guna jugak la kau text aku semalam kan. haha. kbye!