sayang sayang saya :')

Thursday, January 13, 2011

senarai terima kaseh saya untuk bulan ini.mungkin ada untuk bulan depan?mungkin tidak?


TERIMA KASEH YA ALLAH.
sebab masih panjangkan umur saya.alhamdulillah~

TERIMA KASEH ayah saya.
sebab selalu mesej saya tanpa mengira masa.bapak,pakai lah upax jugak.boleh saya add dalam list 8pax.owh saya lupa bapak dah overage.haha

TERIMA KASEH emak saya.
kerana selalu mendoakan kesejahteraan saya.dan juga doakan saya murah rezeki.ya,murah walaupun duit kempis je dalam purse tu.masih boleh mengisi perut.

TERIMA KASEH pakcik driver bas.
kerana bawak saya dan student lain dengan penuh hati-hati,walaupun ada pakcik yang tak pernah balas 'sama-sama' owh mungkin pakcik penat.

TERIMA KASEH ex saya.
sebab buat saya lebih kenal siapa awak yang sebenar-benarnya.(owh,begini mulut awak yer?)

TERIMA KASEH awak.
sebab kacau saya sokmo(selalu)dan bikin saya sengih sokmo(selalu).

TERIMA KASEH abang gagos(gagah) saya.
sebab selalu membangangkan diri dan bikin saya bangang juga.haha

TERIMA KASEH classmate saya yg baik.
sebab selalu tunggu saya depan lif walaupun saya lewat.dan masih boleh tersenyum selepas itu.

TERIMA KASEH roomate saya yang kurus.
sebab kejutkan saya sembahyang subuh kalau tak saya kena selimut dengan kulit babi dah.

TERIMA KASEH classmate saya yang lain.
sebab sudi rindukan saya.terasa diriku begitu berharga.

TERIMA KASEH telefon saya.
sebab masih sudi bersama saya walaupun selalu buat saya geram bila taknak masuk charger.

TERIMA KASEH kawan PLKN saya yang hebat.
awak memang terbaek sebab kenal saya seadanya saya.

TERIMA KASEH laptop saya yang comel.
sebab sudi teman saya yang selalu kesunyian.awak akan nampak lebih comel bila awak kekal dengan keadaan awak sekarang ni.

TERIMA KASEH kolej kediaman saya.
sebab buat hari minggu saya ni meriah gila.sampai kan saya tak boleh sembah tuhan saya dengan tenang sebab terpaksa dengar speaker jerit-jerit lagu I Got The Feeling.

TERIMA KASEH PTPTN.
saya benci awak.awak lambat masuk dalam akaun saya.saya benci awak.kalau ikot hati saya,nak je saya lupakan awak.tapi saya terpaksa.dan saya redha sahaja.

=_=