sayang sayang saya :')

Tuesday, January 25, 2011

antara kebenaran.mungkin kepalsuan?



mereka pikir..
aku sangat gilakan Facebook.
hakikatnya..
aku lagi gemar tonton drama Korea dalam bilik sorang-sorang.

mereka pikir..
aku gemar bersosial siang malam di tempat keraian.
hakikatnya..
aku lagi gemar tidur atas tilam empuk bersama bantal-bantal.

mereka pikir..
aku masih cinta sama boypren-boypren lama.
hakikatnya..
cinta udah nggak ada,sayang MUNGKIN.

mereka pikir..
mereka bisa bodoh-bodohkan aku dengan ayat 'wrong person'
hakikatnya..
sorry doe,aku dah tak bodoh dah sekarang.

mereka pikir..
aku ni sombong yang amat,bila senyum tak pernah dibalas.
hakikatnya..
eh hello,aku rabun lah!

mereka pikir..
mereka boleh main-mainkan aku dengan menyebut-nyebut nama orang yang tak sepatutnya di depan aku.
hakikatnya..
tak boleh! kan dah kena marah! padan muka ko!

mereka pikir..
ahh lantak mereka lah dengan pikiran mereka.

ada aku kesah?
kesah kot.kalau tak,takkan aku tulis entry ni.