sayang sayang saya :')

Friday, January 28, 2011

just a quick apdeit!


wajah aku untuk 20 tahun akan datang.asyik muka membajet comel je kan?nah amik kau muka tua aku.haha

I wanted to pop in here today and say that I am still alive.
terima kasih tuhan kerana panjangkan umur saya.

lokasi : saya akan berada di Terengganu untuk seminggu mulai 1hb mac until when-when.
eh tidak.until 6hb mac.so for those who nak belanja aku makan sila jumpa PA aku untuk urusan temujanji yer.haha

study : bakal pulang ke kampung dengan kerja sekolah yang agak banyak.
dalam proses untuk menyiapkan mereka semua.jadual kuliah untuk semester ini yang agak menggumbirakan aku.sebab tiada kelas jam 8 pagi.

study 2 : sedang menyeronokkan diri dengan belajar sign language.owh btw,aku amik major masalah pendengaran.triple the fun lahh!

random : sedang berbahagia.hati agak tenteram.tolong jangan dengki ye.
segala sakit please main jauh-jauh.

health : kesihatan? so-so..masih bergantung harap kepada Ventholin,tapi jarang-jarang je.

love : kasih sayang?semakin cukup.
balik kampung ni nak topup kasih sayang la ni.
haha

financial : owh ya.PTPTN dah masuk.maka saya boleh bergumbiraaaa
tapi sikit je sebab dah tolak yuran kan.hampas.

facebook : got 207 waiting friend requests.saje je nak bagitau.nak menunjuk-nunjuk.owh yes.im saving you from saying it.haha

hobi terbaru : semakin hari semakin menggilai drama korea.sampai bapak aku pun saspek.haha
aku pun tak paham jugak.mungkin sebab hero yang hensem.hoho
sampai aku pun dah berkira-kira untuk tukar default name FB from Sarah Honey to Noona Sarahoney,which means, kak sarahoney.haha
geli je kan?

blogspot : semakin jarang update due to semakin jarang mengadap laptop untuk on9.lagi suke memencilkan diri dalam bilik.

familylove : adik botakku diserang lelah.takpe bibeh,tunggu kakakmu yang comel ni balik kita perang lelah bersama-sama okayy?

Bee Eff Eff : diha call aku,nangis-nangis.ingatkan kenapa.rupanya nak bagitau memory card dia bermasalah.owh diha.kenapa kau sangat lawak?haha

lagi mahu aku tulis ape?

till then,i love you orang-orang kesayanganku!