sayang sayang saya :')

Tuesday, November 30, 2010

kamu,eja biar betul-betul ya?



sumber dipetik dari blog CIK RYNA

mula-mula sekali nak mintak maaf lah kalau ada mana-mana pihak yang terasa hati ke ape.
entry kali ni bukan nak mengutuk ke ape.
cuma nak kongsi pendapat je.hehe

ejaan-ejaan short-form kan lagi comel kalau diguna ketika ber-SMS aje.
untuk penulisan dalam blog kan lebih manis kalau ejaannya penuh.
takde yang skemanya pun.
nampak lagi profesional (kot?) bagi aku.
nampak lagi educated kot macam yang tertulis kat dalam gambar tuh.

tapi seriously aku cakap,aku memang kurang suke dengan blog yang aku usha-usha,then tulisan dan ejaannya;

aqu, aqoo, kow , minx , dan bagai-bagai lagi lah.

memang aku stay sekejap aje lah.then tanpa segan silu aku klik butang pangkah kat ats tu.

pinjam kata-kata CIK RYNA,
ini pendapat personal aku.kalau kamu nak buat jugak,takde hal lah.
menulis ikot keselesaan masing-masing kan?

okay sekian dulu untuk tengah malam ini.
selamat hari rabu.
*pagi yang tenang dan sunyi*