sayang sayang saya :')

Sunday, July 10, 2011

sarah hani turns 21 :')

assalamualaikum people!
maka hari ni saya sudah berumur 21 tahun. FOREVER 21 yawww!
alhamdulillah syukur kepada Allah S.W.T sebab keranaNya saya masih lagi boleh bernafas pada umur 21 ni, saya tidak sakit, saya boleh hirup udara segar tanpa dikenakan bayaran, masih mampu membuka mata dan memandang orang orang kesayangan saya yang masih bersama saya.. itu sudah cukup bagi saya.

pada umur 21 tahun ni, banyak impian hidup yang dah saya capai.

1. saya dah berjaya grad dengan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Pendidikan Khas) dan sekarang dah bertugas sebagai pendidik kat sebuah sekolah di Terengganu.

2. saya dah berjaya bukak sebuah bakery, kedai tak besar tapi okayla..

3. perniagaan aksesori secara online yang saya buat makin mendatangkan untung, alhamdulilah..

4. saya dah bebas dari cengkaman Ventholin, tak perlu risau lagi :p

5. akan melangsungkan perkahwinan tak lama lagi dengan pilihan keluarga, jemputlah semua datang yer..

... the list goes on..



choyyyyyyyyyy percaya la sangat korang kan?
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA!




mari sini aku nak bagitaw yang betol betol punye.
aku ni baru nak masuk sem 3 lah. bakery? bakery dalam mimpi! haha
perniagaan aksesori tuh sekadar suka suka time cuti sem ni kan. takdenye nak untung lebih lebih. Ventholin? sampai kapan pun aku tercengkam dek beliau (kot).

perkahwinan wak lu! nanti encik bapak dan puan emak aku baca ni sah sah kena nganjing nih! nganjing tahu nganjing? macam perli lah gitu. huhu

anyway, aku sudah 21 tahun yaww! dah boleh mengundi untuk keadilan dan kepentingan! aku dah boleh berdikari kat tempat orang! aku dah boleh survive kalau takde duit nak makan sekalipun! *semangat*

aku harap umur 20 tahun yang telah habis ni akan jadi penamat untuk aku huha huha tak tentu hala. pada umur 21 tahun ni aku nak jadi orang yang betol betol orang. yang lebih melangkah ke depan. yang lebih digemari orang. yang tak dibenci orang. yang tak pemalas dan suka bertangguh.

AMIN~~

selamat hari lahir, sarah hani!

*******************

terima kasih yang tak terhingga buat;
*ibu bapa
*adik beradik
*sedara mara sepupu sepapat
*my only BFFFFFF banyaknya F
*skandal sekalian (ececey)
*anak saya
*bekas bekas boyprenggg
*kawan kawan sekolah tadika
*sekolah rendah
*sekolah menengah
*kawan kawan UPSI
*kawan kawan kat FB (almost 300 out of 1400)

semua sekali yang wish those beautiful wishes, BIG THANKS, people! semoga kalian sentiasa dilindungi Allah S.W.T..

p/s : korang memang the best, betol betol bikin aku terharu :')


on my advance birthday dinner with family