sayang sayang saya :')

Wednesday, May 4, 2011

saya bukan menulis tentang osama laden yer. bukan juga tentang harga minyak yang dah naik lagi.

assalamualaikum semua!
perghhhh dah 4 mingu aku tak update blog!
konon-konon ah aku bizi sesangat kan? padahal tak ponnn.. dah kering idea nak tulis lagipun korang bukan nak baca blog aku ni haa.. >_<
so sebagai balasan (tetibe?) saya sediakan entry panjangggggg untuk korang yang rindu-rindu kat nyah. perasan kot?

owh sebelum terlupa aku dah balik terengganu negeriku~~
final exam dah habis dan KBYE! kepada semester dua!
aku sukeeee~~~
final dah settle, result tak tahu lah ape cerita.
carrymarks pun so-so je. tak meletop macam HZ punya. hee

aku dah tak berjumpa rumah almost 3 months dan aku tak sangka adik-adik cenonetku yang bertiga ni dah membesar dengan mendadak.
susu apekah yang mereka minum? beras apekah yang puan emak aku tanak? atau mungkin jenama apakah cikedis yang dorang telan? aku pun tak tahu lah.. -_-

perubahan mendadak tersebut lagi ketara kelihatan kat adik aku Soefya a.k.a Coya nih.


dia tak nak pergi taska pagi-pagi dan bagi juta juta alasan yang lawak gile utk ngelat dari kena pegi taska. bila aku tanya, dia jawab 'sebab takot along balik'
means, dia takot aku tinggalkan dia lagi dan balik kolej semula.
sob3 terharu jelah kan? then bila dia stay kat rumah, ngadap youtube jelah kejenya. bila bosan mulalah nak kacau aku dengan soalan sama yang juta juta kali jugak dia tanya; 'along bila nak buat kek? along pandai tak buat kek? (padahal yer2 dia tahu aku pandai)
rindu nak makan kek aku buat lah tu. haha

all in all, Coya dan Harith ni banyak gile terkena penangan filem Hantu Kak Limah Balik Umah tu. dan lagi satu Ngangkung tuh. -_-
sabor jelaaa.. huhuhu

owh yer. aku nak buat part-time la selama 4 bulan cuti sem nih. aku siap buat status mencapub lagi kat fb yang berbunyi begini;
wahai majikan sekitar terengganu ini, sila tawarkan saya keje sambilan dgn gaji yg sedap pliz. saya nak keje 4 bulan je pun. saya punya banyak kemahiran. rugi tau tak amik sy bekerja. haha. sekian terima kassey. kbye!
tapi hampeh je. orang komen melalut. takde bagi idea bernas langsung! huhu
aku perlukan wang dong. ambil aku bekerja plis! gaji nak mahal. saya ada spm tauuuu.. ngeee~ kbye!

ehh ada lagi.aku dah cakap entry aku ni panjang kan. hee
aku nak jumpa gundik-gundik sekalian. rindu gilooo kat kamu-kamu Tuan Noor Nadiha dan Ain Nia Aman. aku tahu korang pun rindu gilooo gak kat aku sebab tuh la tiap-tiap hari text and stalk fb aku kan kan kan? haha
nanti kayh kita ketemu. velanje saya veli makanan voleh? (sek mu pitis vanyok kan. haha). bawak aku jumpa Encik Pantai dan Pakcik Mydin pujaan hati kita bertiga. tapi pliz lah saya taknak makan kepsi dah. bohsangggg! ;P



ni aku nak mengadu nasib ni. talipon cabuk aku kan, dia rosak.. sedih aku. dahla rosak 2 minggu sebelum final exam hari tuh. geram i. dia tak tahu ke saya ada darah cina tau. huhh~~
nasib baik la ada kawan yang baik hati nak pinjamkan talipon dia kat aku. terima kassey yan. ko baik cantik menawan pandai bijak pakai spek mata tinggi memang perghhh la! huhu.. sekarang merempat menagih simpati pinjam talipon encik bapak lah pulak. owh talipon pinjam, pliz be good to me sayang. hoho

ni lagi satu nak mengadu nasib. saya dah gain weight 5 kilosssss berbanding semester lepas you ollsss. sob3
saborrr jelaa.. benci mak. mak benci macam ni nokss..
mak kecewa dengan diri sendiri. mak tak salahkan cermin. mak tahu cermin tak menipu.
mak sedih. mak tak tahu nak cakap apa dah. =="

okay ini perenggan last dah. bagus kan aku? boldkan topic sentence bagi setiap perenggan. jadahnye? hoi sarah ko ingat ni nak buat karangan muet ke ape?
sob2 sedih dengan diri sendiri.dah tak berapa nak centre dah.
kbye!