sayang sayang saya :')

Monday, December 6, 2010

Day 06 - Favorite superhero and why

tiba task hari keenam.
hoyeah..haha
fav superhero aku adalah jeng3 --> encik ultraman!!!



tengok la betapa hebat dan gagah perkasanya hero saya!

kenapa saya suka encik ultraman ni?


tengok sendiri ah.walaupun ultraman ni sentiasa sibuk melawan raksasa yang sentiasa menyerang negara beliau,beliau sentiasa ada masa untuk jamming.betapa setianya beliau sama muzik rock and roll.macam saya la.ehem3.haha



meski encik ultraman saya ni sering menyebabkan kerosakan bangunan-bangunan dan meninggalkan bangkai raksasa hingga busuk habisss negara beliau,saya tak kisah.sebab saya percaya beliau mempunyai sebab tersendiri untuk melakukan perkara sedemikian.
katanya,bangunan boleh dibina tetapi nyawa manusia lebih penting dari segala-galanya.

APA??????
kamu kamu tak percaya saya minat dengan encik ultraman ni?
okay takpe takpe.saya buktikan.
tengok ah desktop lappy saya.
awwww sungguh menawan kalbu kan?



taknak percaya jugak?
takpe takpe.
saya ada bukti kedua.
taraaaaaa!


saya dan topeng ultraman!
awak ada? awak ada?
hu~~~~~
takde kan?
jangan nanges.sekian dulu dari saya.

p/s: atas permintaan.adik saya nak jugak saya mention bout patung ultraman yang dia bagi as a gift sempena saya masuk UPSI hari tu.hehe..tanx sis!