sayang sayang saya :')

Tuesday, December 7, 2010

aku dan cupcake yang kelima!

hello people! aku menaip lagi! ngeee~
petand tadi kan wakk..saya kan...
tetiba datang rajin.bukan rajin sebenarnya.tapi puan emak saya suruh saya buatkan cupcake untuk beliau.

yelah.sejak saya melanjutkan pelajran nun jauh di sana (ayat tak leh belah.sila muntah sekarang~), rumah saya dah lama tak berbau harum kek.
maka saya,sarah honey,sebagai anak yang taat kepada emak saya yang cantik,telah mengabdikan diri di dapur selama lebih kurang 2 jam kot.
jomlah tengok gambar.haha


okay adik-adik,ini sebelum bahan-bahan kek diadun yer.



manakala ini adalah rupa kek sebelum disolek.sebab lama tak buat,rupa kek agak hancusss dengan permukaan kek yang berkawah macam bulan.aaaahhhh mak kecewa nokkk!



walaupun tak nampak mata,tetap jugak nak apelod! haha



gambar gedik tak nak kalah! ngeh3



adik aku~ peminat setia cupcake aku nih! haha



dan ini lah dia wajah-wajah ceria cupcake aku yang tak sebeberapa.alah biarla.bukan nak jual kat kedai pun.buat cantik-cantik nanti jadi tahi jugak.haha~