sayang sayang saya :')

Saturday, November 6, 2010

tentang facebook


dulu..mula-mula aku baru nak aktif ber-FB,aku senang je nak approve orang.
senang cakap,pantang ada new friend request,terus je aku appove.
tak kira laki pompuan.

sekarang..aku dah pandai memilih bulu untuk approve orang.
nak-nak kalau yang add tuh lelaki.
(jangan cakap aku perasan hebat yer)
aku buat ni bersebab.sebabnye,aku ni ramai musuh (musuh yang sudah berusia a.k.a tua a.k.a tak sebaya ngan aku).jadi adalah amat wajar bagi aku untuk tapis dulu.kot-kot la kan musuh-musuh aku tuh nak stalker kisah hidup aku.haha

ni antara kriteria untuk aku approve friend request bagi kategori STRANGERS.
1. jantina?

2. berapa mutual friend?

3. siapa mutual friend?

4. negara asal?

5. display name & profile picture.

bagi kategori bukan strangers pulak,aku tengok jugak.tak semua aku approve.
aku akan pastikan adakah dia tu betol-betol KAWAN aku?
pernah ke dia sembang ngan aku sebelum ni?

tentang aku meng-Add orang pulak,ni antara tujuan dia:
1. memang dia kawan aku dan patot aku add dia pun

2. aku tak pernah kenal dia tapi rase macam berminat nak stalker dia.haha

3. sesaje sebab dia tuh kawan kepada kawan aku

okay.sekian.

p/s: sedap woo ujan-ujan makan kuih cek mek molek panas-panas. :p