sayang sayang saya :')

Monday, November 29, 2010

kriteria blog pilihan hati


assalamualaikum dan selamat hari selasa.

hihi.suci murni tak intro aku?
cakap yes cepat!

hari ni aku nak share kriteria blog yang jadi pilihan hati aku untuk baca,follow dan terjah setiap hari.

1. blog yang kontroversi macam blog FIDA AISHAH walaupun kadang-kadang aku tak paham apa yang beliau tulis.haha

2. blog carut-carut macam blog ENCIK FAIZ . suka part dia dengan LISA SURIHANI tuh.kwang3

3. aku tak suka blog yang bercerita tentang sukan-sukan ni.sebab aku bukan minat sukan pun.tapi aku baca jugak sebab dia ni ENCIK FAIZOL MAT dan dia ni PAKZUE kawan aku.support member-member kan.hehe

4. blog pasal teknik buat blog.boleh dimanfaatkan di lain hari.huhu.. klik SINI

5. blog yang bercerita pasal bahagia. macam blog CIK PINK GAJAH

6. blog yang banyak gambar daripada tulisan. aku kadang-kadang malas betul nak membaca.jadi kalau ada entry blog yang banyak gambar berbanding tulisan,maka aku akan melekat kat blog dia.hehe

banyak lagi sebenarnya.cuba tengok kat sidebar aku la.kolum fav cikedis tuh.haaaaa yang tu la.hehe

~korang lak?suke tak baca blog aku?huhu