sayang sayang saya :')

Monday, November 29, 2010

antara aku,megi tomyam dan dotdotdot

baru lepas gayut ngan BFF aku,si diha.
dia dah selamat setel mendaftar kat POLISAS.
then mintak diri untuk blah,eskot parent dia pulang.
maka berlakulah adegan air mata mereka beberapa beranak.
huhu! pasni aku nak nganjengg sepuas-puasnya! haha
(suddenly,rindu sama makhluk ini!)

selamat menyesuaikan diri kat tempat baru!

aku lapar.bangkit tidur agak lewat membuatkan aku malas-gila-nak-mati untuk turun cafe and tapau makanan balik bilik.
aku paksa diri untuk rajin.
rebus air guna kayu api lebihan semalam.
nasib baik la aku ada simpan kayu api yang aku pungut kat ladang kelapa sawit tuh semalam.
lau tak,tak berasap a dapur aku arini.
(jangan percaya,dusta semata-mata)

okay.sekin dulu untuk entry ini.
terima kaseh kerana sudi membaca,
ahakz!