sayang sayang saya :')

Monday, August 16, 2010

cerita sampah hari ni

arini duty aku.
sampah paling teruk aku jumpa is 2 plastik pembalut tuala wanita kat dalam lubang bilik air kedua umah kitorang.
sape punye?
ntah...xkan aku nak siasat kot.
ape la...tong sampah punye la banyak.
kat dlm lubang blik air jugak dia sumbat.aparaaaaa...

cerita sampah kedua is.
tadi time aku nak iron baju ke kelas esok,aku tgk iron baekkkkk punya tengah on.
lampu dia berkelip2 lagi kot.
aku tanya kak yeh,ada guna iron ke.dia cakap x.
and dia ckp lagi,selalu je ada orang x switch off iron.SELALU.
dan tak laen xbukan,dia la..
dia,yang selalu rajin iron baju kat situ.
aku tanya,xngaku plak.
padahal dia suspek utama.
lagi skali, aparaaaa...
nak satu blok nih hangus ke? nauzubillah... aku mntak jauh..
tapi kena selalu beringat la..
aku pown nak m'ingtkn diri sndiri gak..
sayangi nyawa,sayangi harta benda.
sayangi kunci. eh,termasuk gak ke?huhu

sekian.
1.sila jgn buang sampah ke tempat yg haram dibuang.
2.TOLONG pastikan kita da switch off iron lepas guna.bahaya weiiii...