sayang sayang saya :')

Sunday, August 15, 2010

birthday wishes 2010


entry yang agak basi.i think.haha
okay.aku da genap 20 tahun on last July 12 2010.
seperti yang da dijanjikan dalam fb,aku akan update nama mereka yang da wish hari tua aku tuh.huhu

before 12:
mummy
ilah

at 12:
arelang
suma
aien peace
bear
mbong
muizz
diha gogeng
ery
mimiey maaruf
shinichi ar
liyana nurfatin
aien afifi
wani othman
pesa
fatin nazurah
akma harofi
sha lien
umiey ganu
xena sepupu
azwa riena
siti mariam nor
charmaine shuyee
novarlandy
saypull BJ
tia fedora
zaza
mohd hafizy
ssyazwani arifin
nor fazila
baba
nadiah
princess nurhana
zuket
norfa nam-i
wanie matsor
mieza
monie
tengku anum
biey ccsary
auntie yaya
mimie jehan
nasharizal
uncle joe
nurul
alya salwa
ranjers hitam
surhayu ayu
edyka yusof
zulfadli yahya
nadiah abdullah
siti zunaidah
ilyias kamarudin
ridzuan hashim
nor hayati muhammad
strawhat zarol
lhea missteens
epy nawi
khalifatulmujahidin afif
cik huda
mohd sha'ari
wanie syazwani
haji muiez
pejah
al muzzamil
fatin zol
tirex
apit
sumaryati jusoh
faiz zohaimi
zaheat
hazwan hamidun
vivian khor YY
syazliana zulhainan
ijam ijamos
namie razak
mekjoh api
pqoh recardo
caril
nadia hakimi
ijoe irman
diela
hakim
yana
fatin hanani
syazlie
mynun mokhtar
sri syazwani
fasya rosli

after july 12
zieqqah
emkay
and spe ntah.huhu
time nih aku pakai fb SMS
jadi yang wish melalui fb and sms pown bercampur2 la skit..
hehe..
tq yer pada roomate aku yg menymbur hari tua aku dgn penuh keputihan.
wangi aku malam tuh.haha
tq lagi skali utk semua..