sayang sayang saya :')

Wednesday, August 18, 2010

bila dia mau buang perangai tak sekolah dia?huh!

AJA,ko mmg kurang AJAr kan?
aku ingt bila aku da sampai jejak kat universiti nih,
aku da xjumpe da manusia berprangai pelik dan cam sial cm ko nih.
orang laen time bulan pose,sibok nak beramal ibadat.
mana yg bocor,ditampal.
mana yg kurang,ditambah.
tapi ko laen.yer,mmg ko pown ada gak tambah.tapi ko tambah dose.nak buat pe?
fitnah orang,pelagakan orang situ sana,itu ke cara ko beribadat?
adoyaiii...KESIAN...
sesama hausmate pown ko nak pelagakan.
sesama classmate pown ko sebok nak tolong pecah belahkan.
aku taw la ko dengki.iri hati.jealous dgn keakraban aku ngn hasni,org yg ko tgh hancurkan hidup dia skrg ni.
ko da buat mcm2 kat dia,tapi ko berlagak mcm takde pape pown.

mgkin ko penah ada niat nk pecah belahkan aku n hasni jugak kan?
kesian..bapak besar cita2 ko tuh..
tapi sory la..aku xlayan mnusia jenis cm ko nih..

weh budak xmatang,kitorang xbodoh sgt pown la..kitorang da taw smua la weh..
jadi cukup2 la nak buat baik la depan aku n smua org.
dasar hipokrit la.ckop2 la nak pura2 baek dpn aku xpecially,geli taw x??????!!!!
haishhh...
berubah la pompuan...
dosa taw mpelagakan org,mmutuskan persahabatan,mempitnah org sana sini,memecahbelahkan dan segala mcm mem lagi yg ko da buat tuh.
and lagi satu,hentikan la kgiatan ko yg tiap2 malam bersush payah ke rumah2 org mencanang crita psl si hasni..
ingt taw budak xmatang,ALLAH dgr doa org2 yg teraniaya..
jadi insaplah wahai pompuan.hari baik bulan baik ko pegi mengaji lagi bgus lah!