sayang sayang saya :')

Friday, November 25, 2011

pembinaan badan


BINA BADAN

MEMBINA BADAN

BADAN YANG TERBINA

BADAN BINA

MEMBADAN BINA

aku tertanya-tanya macam mana la keyword sedemikian boleh menemukan mereka ke blog aku ni. setahu aku, aku anti bebenor dengan membadan bina ni. ish tak senonoh sungguh aku tengok lelaki ghupe gitu.

itu hari aku pegi pasor malam kat Tanjung Malim ni. jumpa la sorang mamat ni. body ketul-ketul lah. lepas tuh pakai singlet ketat kaler biru AMENO tu. eh AMENO ke? bukan BN? ahh mana-mana la. aku dengan kawan aku pun macam ewww ewww la. dahla mamat tu pandang je kami dengan pandangan hebat-tak-badan-aku-yang-ketulketul-ni.

kalau bapak aku kan, dia sukeee je men-jatuhhukum-kan dorang yang berketul ni sebagai gay. haha. tak tauuu tak tauuu

all in all, bersyukurlah dengan apa adanya kamu.

takpun apa kata dengar pandangan ustaz kesayangan ramai ni.
tepuk dada tanyalah imannnnnnnnn.



till then, assalamualaikum <3