sayang sayang saya :')

Sunday, November 27, 2011

junk dan cikedis


(gambar di atas saje nak letak. jgn la nak cakap aku sober dan tengah butthurt pulak)

assalamualaikum. nak catat sikit je nih. draft jadual exam dah lama keluar tapi baru tadi ada masa nak belek. bila ditilik dikaji dikelebet, aku agak frust lah sebab seperti semester2 lepas, jadual aku masih damnnnnn macam dulu. 3 killer paper pada 3 hari yang berderetan. takde gap langsung. dan lagi 2 paper pada 2 hari yang berturutan. owh dunia. kenapa kau kejam sangat pada diriku ini? sobs

sekarang kan aku tengah bertungkis lumass (baca : bertungkus lumus) untuk siapkan kerja sekolah. kebanyakan kerja yang tertunda tu, bukan sebab aku malas sebenarnya. tapi sebab aku kurang pasti acanee nak buat. tu yang tetiba jadi malas tu. damn je kan. benci betol aku. kalau kerja yang group tu lagi la. toksah cakap. sorang tak bergerak, semua sekali tak bergerak. aku la tu :/

semenjak dua menjak ni jugak, aku mula rasa yang aku ni takde life sungguh. bila pagi, bangun gi kelas. kalau ade kelas pagi la. then buat kerja sekolah. bila bosan bukak blog terfaktab terfakyu. lepas tuh pesbuk. lepas tuh tiub awak (baca : youtube). bila petang selalu ujan, dah terbantut aktiviti berbasikal (konon selama ni tiap2 hari la berbasikal la accey acceyh ).

sekarang sibuk sangat pasal bola kan? bila menang, update status owh aku bangga jadi rakyat mesia. bila kalah je owh damn lahhhhh fakri bukhari mikari berlari ni! erghhh takpayah la nak emo sangat. menyampah pulak aku 2 3 minit sekali nak update status. over tahu?

akhir kata, wahai lappy dan telefon yang disayangi, please please be good to me. at least tunggulah saya berduit sendiri untuk buat perangai. boleh kan? love you both!