sayang sayang saya :')

Friday, August 5, 2011

Pertandingan : Siapa yang bakal jadi 100th Follower Special Edition ?


hai assalamualaikum korang!

sejak akhir-akhir ni aku dah jadi menyampah dah dekat FB. makanya aku taknak sayang FB dah, nak sayang blog pulak. dan malam ni aku rasa macam rajin je nak join satu contest ni.

syarat-syarat dia senang je okayyy!

silalah baca kat blog encik penganjur contest ni kat SINI

encik penganjur nak peserta contest dia promote dia. sebenarnya saya tak kenal la encik, dah encik tak taruk gambar encik sangat, ce letak sekeping dua gambar tuh. baru lah lebih dekat dengan para peserta ni. ;)

entry faveret pulak, baru je jap tadi duk menggodek, maklum lah baru berkenalan kan. haha. paling suke entry INI . dan point yang ke 12 adalah yang terBETOL! haha. normal lah kan perempuan. saya berani potong timun la kalau ada perempuan yang bantah. kekeke

ehhh cakap banyak pun tak guna kan? jom lah join ramai-ramai! untung kot kot kau menang ke, dapat topup RM 30. aku nak!

dengan ini saya telah menTAG dua insan bertuah pada malam ini iaitu;

cik CHUI

cik LIEYNA


kepada penganjur contest : anda perlu pilih saya sebagai pemenang agar cinta saya yang beralih arah dari FB ke blog ni tak sia-sia. haha kiddin' ;)