sayang sayang saya :')

Wednesday, August 3, 2011

being random

sekarang bulan puasa kan? cukup kecewa kerana cita cita nak berpuasa penuh hancur sudah. sob3. sekarang masih lagi berada di rumah manis rumah. unemployed. makin membesar, yes. sering dihidangkan makanan enak enak dan lepaking macam orang muda bersama dedi almost every night after teraweh.

family
adik kesayangan yang paling disayang sayang dah daftar masuk sekolah pasti hari ni. yayyness! she's looking gojess, i mean damn gojess with her new uniform. tudung labuh yaww!



health

diserang hendap oleh lelah. grrr tak suke tak suke. bergantung harap kepada Ventholin Inhaler dan juga pil Breathmol. eh yeke nama dia macam tu? saya hentam je. haha

saya
sedang mengalami Last Song Sindrome. ni lah dia lagu bertuah tersebut hoyeah ulala! . sedang tandus untuk update entry entry bermanfaat. semakin nak muntah mengadap facebook. oh ya, semakin menyampah dengan handphone yang tak sihat. desperately need a new one. tak dapat nokia 3310, dapat blackberii pon okay sangat dah.

its ol about pingtisss!
time duit tak brape nak ada ni, macam2 desires plak yang datang kan? nak kasut toms, nak beg polkadot, nak kain cotton polkadot, nak pashmina banyak banyak, nak tu, nak ni. ahh damn batol keinginan ni. haraplah bangun tidur pagi esok, cash berkepal kepal muncul kat bawah bantal. sob3

p/s: hari tu ada buat makan makan sikit kat rumah. saya buat my very first puding triffle ever! dan opkoss cupcake. guess this is my 6ixth series of baking. or shud i call baking the 6ixth? 6ixth sense? ahh boleh la.





till then, assalamualaikum!

p/s: eh eh perasan tak blog aku dah berwajah baru? oooooo perempuan rupanya aku ni. haha :P