sayang sayang saya :')

Wednesday, June 29, 2011

baking the fifth and girlfriends.

last weekend aku buat cuppies (or should i call them muffins?) yang kelima i think. ke yang keenam? ahh mana mana pun boleh. hasil tak menggembirakan aku langsung sebab tak comel bila coklat dia kurang menjadi. tapi aku jadi gembira balik sebab tengok mereka mereka yang kosong tanpa coklat tuh smooth je. ouh btw kali ni aku try coklat yang colour purple. konon nak bajet dia jadi comel la. tapi hampeh. sebab bila masuk gambar, aku konpius dia colour purple ke, biru? -_-


mereka yang kosong tanpa sentuhan si coklate konpius


hai. saya la cuppies yang konfius tersebut. saya la tu!

perlukan resepi? kau google la nokss! senang je. HAHAHA

*****************************************************

semalam bukak folder gambar gambar sekalian. dan terjumpa ini.



dan ini bersama-sama,



i miss you guys so f***ing much.

(and hasni too,if you're reading this <3 )