sayang sayang saya :')

Wednesday, March 2, 2011

of woolten lamb and love

sekarang saya sudah jatuh cintakk sama benda fluffy bernama bebiri!
very the comel lah mereka ni.
and i think that woolten is the perfect new friend for me.
saya nak cari bebiri sekalian sebagai penghuni baru katil saya.
(kalau ada yang nak memberi,saya sudi je terima.hee)

tengoklah mereka.
cute yang amat kot!
mak geram nyah! geram! geram!



baaa---baaa---black---sheep
owh okay ini putih bukan black -_-




ini baru the real baaa---baaa---black---sheep
(nyanyi sambil goreng gitar macam NajwaLatif)




mak! bapak! belikan saya ini!
nak jugak! nak jugak!




awak! awak!
carikan saya benda alah berbulu ni!




nyahhh~
nyah cakap nyah sayangkan mak.belikan lah benda ni kat mak,nyahhhh..


kat Tanjung Malim tidak terdapat kot benda ni.please carikan mak sebijik please please
(desperate gila sambil buat muka very the takley blaa)