sayang sayang saya :')

Tuesday, December 14, 2010

tag tag tag dan tag!

saya kena tag lagi...wawawawa

TAG 1: random questions
FROM: QUESERASYERA

BENDA YANG PENTING DLM HIDUP:
~banyaakkkkk...memandangkan sekarang tengah ngadap laptop,maka laptop lah jawapan saya.

BENDA TERAKHIR YANG DIBELI DENGAN DUIT SENDIRI:
~shawl rock n roll! yeah!

TEMPAT DAN TEMA PERKAHWINAN:
~agagaga sayatak pikir lagi lah!

NOVEL/BUKU/MAJALAH YANG BARU ANDA BELI:
~perg,saya pemalas,mana layan buku-buku ni! haha

MANA LEBIH MESRA, IBU/AYAH? :
~both lahh!

ORANG YANG ANDA BETUL-BETUL NAK JUMPA DALAM HIDUP:
~too many to be listed!

ADAKAH ANDA BASUH BAJU ANDA SENDIRI? :
~yes3 siap basuh baju orang lain sekali lagi.

JELASKAN 3 OERKARA TENTANG ORANG YANG TAG ANDA:
~saya baru kenal dengan dia.
~dia kawan kepada miasarah
~dia comel dan baik :)

sis skip yer.sebab malas lah.haha
anyway,tanxxxxxxx~ xoxo


TAG 2: HOT + SPICY
FROM: NAJWA HAZWANI


1. Adakah anda rasa anda HOT?
~saya tak hot,saya suam-suam kuku jer.ahakz

2. Upload gambar wallpaper yang anda guna sekarang?

print screen siap.hoho

3. Cerita pasal gambar nih?
~gambar nih dah lama kot pakai.time buat 30 days blogging challenge.

4. Kali terakhir makan pizza?
~dah lama dah..dengan BFF saya harituh.sob3

5. lagu terakhir anda dengar?
~apa yer?lagu yang dekat blog CIK RYNA

6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
~bermesej dengan kawan bincang pasal tiket bas nak balik upsi nanti.haha

7.selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
~along yang comel.okay yang comel tuh aku tipu.haha

8. tag lagi 5 orang
sape-sape yang nak buat silakan :)

9. Siapa orang no 1 dengan anda?
***

10. Katakan sesuatu dengan no 5?
***

11. No 3 ada hubungan dengan siapa?
***

12. Bagaimana pula dengan no 2?
***

13. Katakan cinta kepada no 4.
***

14. Berikan 4 fakta orang yang kamu tag?
readers saya memang best-best dan comel-comel serta hot-hot!


okay dah siap! haha