sayang sayang saya :')

Sunday, December 19, 2010

objectless, randomness


hari ni,aku berblogging kembali setelah berapa hari aku bercuti.bukan apa.aku malas la.then,padan muka aku.traffic pun dah menurun,pageviews tak sampai 100.hahaha

sebenarnya sebenarnya aku sayang nak tulis entry baru.sebab aku takot entry kat bawah-bawah ni teralih ke older pages.ala,entry pasal ENCIK B.A ni lah! hampess betol aku ni kan?hahaha..so aku akan pencen seketika dari buat 30 days blogging challenge.

hari ni aku kembali dengan semangat baru.(sambil buat muka perasan semangat)

aku sedang finish-ing baca blog MARIA ELENA.pergh dia memang best ah! dia boleh tulis apa sahaja yang dia mahu.cool heh?tak macam aku,tak boleh tulis merapu meraban.sebab i ada stalker tua dan muda.seriously i tell you,STALKER.bukan nak perasan ke apa.tapi betol lah.owh makcik-makcik dan pakcik-pakcik,when will you set me free? suka sangat nak tengok aku tak jadi manusia kan? ciss bedebah i tak suka!

aku tengah tunggu beg MISSTEENS sampai rumah ni.awwwww

till then.adik kesayangan dah bangkit dari tidur.need to layan dia talking crap.haha

muahhh3 i sayang u oll.mak bapak,adik beradik,sedara mara,BFF,BF,ex-BF,kawan-kawan,readers,semua sekali i sayang.i cuma tak sayang you-you je,stalkers cabukk! lepas ni bolehla tulis status baru kat FB pulak ya,dammit!

haha okay dah-dah mencarut.betul-betul nak bye ni.

p/s: berterima-kaseh kpd cik FATIN ZOL untuk entry beliau yang maseh ingat pada aku.aku sayanggg ko aten,always and forever!

p/s 2: yes,i broke up with bear.don't worry bout me.im chill.