sayang sayang saya :')

Thursday, December 2, 2010

karangan untuk encik bapak saya yang disayangi.


bapak,saya nak bagitau ni.
tapi bapak jangan marah saya please.
sekarang jam 3:12 am tapi saya tetap tak dapat tidur.
saya dah tutup lampu bilik jam 12:00 tadi.
saya dah cuba untuk tidur dengan ulang dengar mp3 surah yassin + ayat Qursi + doa taubat.
tapi malangnya saya tetap tak leh nak lelap.
nak kata saya terlebih tidur siang tadi,saya tak tidur petang pun.
bangun pagi pun takde la lewat sangat.
tapi sekarang saya bukak lampu balik dan on laptop.
saya buat air milo.dah siap sendawa kenyang dah ni pun.
konon bila kenyang saya boleh tidur la.
saya bukan sengaja nak berjaga malam.
saya tahu esok saya exam.
ada 1 last paper jam 9:oo am.
saya mintak maaf.
saya bukan degil tak nak dengar cakap bapak.

sekian dulu karangan saya untuk bapak.
semoga saya boleh jawab exam esok dengan penuh ke-NIKMAT-an dan ke-SEDAP-an serta ke-SENANG-an.
doakan saya.
terima kaseh baba.