sayang sayang saya :')

Friday, December 3, 2010

hilang nikmat tidur

sekarang aku sangat sangat sangat mengantuk.
perut dah kenyang.
tiket bas untuk 4hb dah setel.
barang dah 70% setel packing.
cadar dan selimut dah kering.


tengok ni.aku nak kena tampal dekat beg yang bakal ditinggalkan kat stor simpanan sementara.comel dak tulisan aku?haha..terpaksa di-blurkan untuk tujuan keselamatan.

owh yer.tadi lepas habis je exam aku dengan kawan berfoya-foya kat depan kampus.
pergi beli benda yang bukan keperluan.
ahhh habis lagi duit saya.haha

dahlah.malas nak tulis.tengok jela 2 3 keping gambar yang sempat snap tadi.huhu


nah amik kau.ini la wajah aku yang sebenar.haha..yang ni aku rasa candid.tapi macam aku sengaja la pulak pose macam ni time kawan aku nak snap tadi.haha



ko ingat ko cute la buat muka konon tak tengok camera ni?ha?ha?



part ni paling takleyhbelah.nampak mini cooper comel terus mintak kawan snapkan.haha.eh mini cooper ke nama dia?haha


p/s: rasa macam nak skip je 30 days BC.boleh yer? esok lah saya buat.malas sangat sangat ni.

assalamualaikum dan good nite!
~malam terakhir tidur di kolej bagi semester 1.