sayang sayang saya :')

Wednesday, December 15, 2010

Day 13 - A letter to someone who has hurt you recently

dear kamu-yang-telah-lukakan-saya,

tujuan saya menulis surat ini adalah untuk menyatakan isi hati dan perasaan saya dekat kamu.saya sakit hati tahu? kamu ni buat saya macam spare part saje.bila kamu gaduh-gaduh dengan madu saya,kamu mula lah mesej-mesej saya.
apa kamu ingat saya ni ape?
madu simpanan?ha?ha?ha?

saya taknak marah kamu sebab kamu dah besar panjang.
pakai kasut pun saiz sembilan.
baju saiz L.
makan 1 pinggan setengah.
jadi kamu sudah boleh fikir sendiri.
okaylah.tulis banyak pun tak guna.
sekian.
kirim salam sama mak bapak kamu di kampung.

p/s: surat ini ada kaitan dengan yang hidup sahaja.tiada kaitan dengan yang sudah meninggal dunia kerana takde maknanya saya nak tulis surat kepada yang tidak dapat membaca.