sayang sayang saya :')

Tuesday, November 30, 2010

siapa follower aku yang ke-100?

just now,aku dah ada 99 orang followers!
sukenye sukenye!
walaupun blogger lain dah ada ribu riban followers setia.huk3
tepuk pada diri sendiri sebab dah berjaya tarik manusia untuk datang menyengat kat blog aku yang tak seberapa ni.
*tepuk tepuk tepuk*

so sekarang im wondering la kan.
siapala yang bakal jadi follower ke-100 tuh.
sebab aku ada hadiah misteri ni untuk beliau.
jeng3

sebelum tu aku nak mintak maap la sebab aku nggak mampu nak sediakan hadiah mahal-mahal.even topup rm10 pun aku tak mampu.ishk3..

tapi tapi tapi.
aku akan doakan kesejahteraan follower aku yang ke-100 tuh.
semoga beliau memperoleh keberkatan di dunia dan di akhirat.
chewaaaahhhh..hehe
dan dan dan.
aku akan promote beliau di facebook dan blog picisan aku ni.

jangan gelak aku serius ni!
lempang laju-laju sape yang gelak aku! haha