sayang sayang saya :')

Tuesday, November 30, 2010

derita perut itu..

kenapa aku rasa aku dah lama tak jumpa dengan nasi?
kejap ehh aku kira berapa lama.
owh patot laa.. dah 32 jam tak jumpa nasik.
aku cuma makan roti RM0.60 Gardenia yang perisa coklat tuh plus Cloud 9 plus Perl' Kacip Fatimah.yang tu je kot.
megi ada, the last one to die.
tapi perut aku tak mendambakan megi-megi.
ape barang.aku Melayu kan,mesti nak nasik jugak.
*tapi kalau ada nak belanja aku Cappuccino Cheese Cake Secret Recipe punya, aku takde hal.boleh je*

sekarang ni,aku nak struggle mata aku berjaga malam (eleh,dah subuh dah sebenarnya pun) supaya aku tak terlepas lunch aku lagi.dah banyak hari kot aku skip lunch.
aghhhh ini semua boleh menyumbang kepada kegemukan nih!
(buat muka tension sambil tarik rambut!)

aku dah start buat revision pasal subjek 3hb ni.sikit-sikit.ok lah kot dari takde langsung.

dan sekarang, tengah tahan pedih perut.lagi 5 jam sebelum aku serbu kedai makan abang comel.

mampukah? aaaaaaa

*tetiba rasa nak ABC- Air Batu Campur pulak*



tolongla komen banyak-banyak kat sini! penat aku melahirkan rasa derita ni! desperate gila kan? hahahahahaha