sayang sayang saya :')

Thursday, November 25, 2010

my very first award!

hello!
aku nak bagitau dunia ni! aku dapat award dari kak dayah! huhu
btw tanx yer kak d!
sebenarnya dah lama kot dapat award ni.tapi hari ni baru nak amik.
sowi yer kak d,flight delay,sebab tuh lambat.huhu
okay sekalian.ni lah awardnya!
dapat 4 sekali gus! huhu




dah dapat award,haruslah ada soalan yang nak kena settle kan?

1- KENAPA AKU PILIH NAMA BLOG AKU CAMTUH?

on da spot je tuh sebenarnye.time sign up tiba-tiba terpikir nama tu,terus stay sampai sekarang! sedap jugak kan?haha

2- 5 PERKARA YANG AKU SUKA

* family.the only thing i care about.the most!
* facebook-ing dan blogwalk-ing!
* bergambar! owh totally gila bergambar.haha
* latest~ Rocky Strawberry Biscuit Stick
* lullabies.

3- 5 PERKARA YANG AKU BENCI
* ular.sangat sungguh gila punya benci!
* ppl who messed with my life.
* orang suka cakap BESAR dan sendiri BANGGA.
* subjek dasar dan pengurusan pendidikan khas.haha
* organ dalaman.hati pedal limpa dan adikberadiknya.

4- TAG AWARD UNTUK ORANG LAIN
* miasara the sweet sis
* yeb aufseher
* syarah syazwanie
* fatin zol(aku malas sebenarnya nak bg kat ko.sebab tau dah ko taknak layan.haha)