sayang sayang saya :')

Thursday, November 25, 2010

2nd award from miasara!


ini award aku yang kedua.
awwww2 sukenye!
muah pada MIASARA!

maka tiba masa untuk saya jawab soalan-soalan senang lagi kacangnya!haha

1. Sila jelaskan kenapa anda suka berblogging .
* sebab saya rasa saya punya yang banyak sangat untuk dihabiskan di blogspotdotcom nih! huhu

2. Apa motif anda nak tarik follower ? Anda superstar ke ?
* saya bukan superstar,superbulanmengambang je.haha
motif nak tarik follower? ala..dorang yang follow saya.dorang suka saya lah tuh.kan followers tersayangg?

3. Cerita sikit perangai anda .
* friendly untuk orang tertentu sahaja.agak boros tapi masih terkawal.suke buang masa dan menyesal di kemudian hari.saya suke gigit adik-adik saya.

4. Best tak dapat award ? Excited maybe ?
* huhu...suke yang amat! excited hingga ke puncak!

5. Pernah tak terfikir nak masuk magazine aka nak me-war-warkan blog anda ?
Mengapa ?

* nak masuk majalah Rolling Stones buleh? ahha

6. Sila tag blogger lain untuk menerima award ini .
* malas sebenarnya nak tag ni.kan saya kedekut.nak makan award ni sorang2 je.haha..kiddin'

* KAK DAYAH
* CIK PINK GAJAH
* cukuplah dua.huhu