sayang sayang saya :')

Monday, November 29, 2010

cerita terperam minggu ini

entry ini sepatutnya ditulis semalam tapi disebabkan aku buat-buat busy dengan adegan lain semalam,maka entry ini aku kira sudah agak basi.dan terperam macam ikan pekasam.haha

semalam setelah memerapkan diri dalam bilik semata-mata,aku keluar outing dengan classmate aku,juga sorang budak terengganu.
macam biasa a,pergi bandaraya tanjung malim yang tak cantik macam bandaraya kuala terengganu tuh.
destinasi yang paling biasa,kfc.
dah lama kot tak sentuh kfc.
asyik ngan kenny rog,big apple,big orange,big durian dan sebagainya je.
sekali sekala lah pekena kfc :p

malaslah nak tulis.tengok jela gambar yang ada dan sempat snap.huhu


(ikan buntal dan nasik beliau)



(wallpaper yang menimbulkan kontroversi)



(tengok je,belinya tak.haha)



(ini la beliau,cik ikah.nak berkenalan sila taip ON CINTA dan hantar ke 32323)



(aghhhh nak jugak! ~moto abang comel kedai makan depan kolej.haha)