sayang sayang saya :')

Wednesday, November 3, 2010

ber-belogwalking :)

after dah 4 hari tak ber-bw,hari ni aku ber-bw dengan jayanya! yeah! huhu

just now.rasa macam terharu la pulak.
ada je si budak manis post entry berterima kaseh untuk aku.
ape la sangat yang ada pada blogger picisan ni.
chewaaahhh..haha...(dalam hati ada bangga)

korang2 sudi la jenguk blog dia kat sini yer mieyasarah
btw tanx yer mieya,lain kali singgah lagi.ngeee~

lain cerita,aku ada ber-bw ke sini jugak
Blog Aku Bukan Blog Bapak Kau
entry faveret?xleh nak list sebab banyak sangat!
tapi suke lah baca.
gambar comel banyak kot.hehe

blog faveret yang lain, blog si mata cantek
tapi disebabkan dia dah bukak buku baru tempoh hari,maka entry Balan U So Gay kegemaran aku tuh dah takde.
agak sedih disitu ya.huhu

blog-blog lain.sedap menjilat jari jugak.
lain kali aku cerita dan promote lagi.hehe
sekian.
selamat hari khamis