sayang sayang saya :')

Thursday, November 11, 2010

aaaaahhhhhhhhhhh! *h*t !!!

semenjak dua menjak ni macam dah takde idea a pulak nak menaip.
tengok,sampai aku post gambar GADIS yang ntah macam entry kat bawah ni.huhu
sebab uk kat umah,jiwa tak bape nak kusut kot.
lain la kalau duk kat uni.ada je benda yang nak tulis.
walaupun benda tuh ntah pape.
pernah sekali sampai rumate pown perli tengok aku duk menaip blog tak abis-abis.
haha

biasala..kalau jiwa kacau atau mood yang agak kurang senang,mesti banyak je perkataan-perkataan terkeluar dalam minda nih.huhu

just now,aku dan ratus-ratus budak UPSI tengah bengang sebab server untuk daftar kos masih tak okay2..dah hampir 2 hari kot,still tak dapat nak akses benda alah MYSIS tuh.kang aku berpaling tadah pergi kat MYDAD @ MYBRO @ MYMUM @ MYTOKKI @ MYTOKWAN kang kang kang..haaaaaa

tadi aku call lecturer aku,tanya dia pasal benda ni,sempat pulak dia tanya tunang aku sehat ke tak.apelaaaaa
haha
tuh mesti dia tengok status aku kat FB tuh.awwwwww malu saya dibuatnya.haha
Encik Sarib,tolong aaaaa buat something.kami nak daftar kos secepat mungkin nih! kalau tak takot tak sempat je nak amik KOD TANGAN! pleaseeeeeee!

p/s: imy,saberi anak pakcik sulaiman kampung beladau kepong.