sayang sayang saya :')

Tuesday, October 12, 2010

tapah, the memory never ending

semalam ke SK Pendita Zaaba,somewhere in Tapah.
gile best! ni lawatan kelas kami untuk sem1 ni.
pergi 40 orang, diiringi sorang tutor UPSI,encik Azrol or smthing nama dia.huhu
kitorang bertolak around 8pg.
cakap banyak pown xguna jugak.
jom kita layan gambar!

tgk muka aku,xtido sejak semalam.esaimen punya pasal.ok aku tipu,kes excited sangat nk keluar dari tanjung malim.haha


baru sampai sementara tunggu pihak skolah tuh sambut.


meet my 'Anak Murid'! ajis.adorable.and akan ingat smpai bile-bile.paling mengharukan dia xingt nama org lain,ingt nama aku je.Sarah.huhu


sini aku nak citer bout interview ngn ajis.

aku: nama sape?

ajis: abdul aziz,panggil ajis.

aku: adik bradik brape orang? nama?

ajis: 4 orang.kakak2 nama sabarina and sabariah.abg nama ghani.

aku: wah! nama mak n ayah?

ajis: mohamad ali dan zabedah

aku: ayah kau peminat p.ramlee kan? hahahhaha HEBAT! =_=

aku nih gambar dalam kelas pemulihan dorang.


yang ni,semata2 nak kasi budak klas A jeles.well,kami singgah kat Hutan Lipur Kuala Woh.solat zohor and main air.tanx kepada Encik Azrol and jugak Abg drebar bas yang baik hati lg sporting! yeah!


otw balik,berkaroeke beramai2..aku nyanyi dalam hati je.dorang la yg nyanyi.hehe.muka penat sorang,smpai kolej jam 5 ptg camtu.balik terus upload gambar.lps isyak trus tido.awal gila.haha