sayang sayang saya :')

Thursday, October 14, 2010

salam takziah..

tadi Tiekah MK text aku.ajak ke kampus untuk Pesta Konvo.owh,jahanam lagi pitis i kan ika?
takpelah..release tension la konon.esaimen segala dah setel.
balik je terus tido.awal gile.pukul 10 kot tido.haha
so sekarang bangun solat isyak.dan bersiar2 ke blog yang dalam blog list.

jalan ke sana,jumpa cerita pasal penyokong bola sepak Kelantan yang meninggal kes kena pukul ngan penyokong Selangor..haiya,mana tamadun mereka?mana hilang rasa perikemanusiaan mereka?siap boleh bangga lagi boleh jadi kaki pukul mati.hebat ke?sendiri tanggung..
aku amik kesempatan ni untuk ucapkan takziah kepada keluarga dan kaum kerabat Allahyarham.Al-Fatihah~~~

tinggal lagi berapa minggu sebelum aku balik kampung.muka macam biasa la,muka teruja nak jumpe anak-beranak nanti.suke~~~~~~~
doakan aku selamat dari segala bala bencana dan semoga perjalanan aku pulang ke rumah nanti selamat.
(di kesempatan ini jugak aku nak ucap takziah juga buat keluarga dan kaum kerabat mangsa tragedi 10/10/10..Al-Fatihah~~~)