sayang sayang saya :')

Wednesday, October 13, 2010

kakandaku kannamah,kakandaku ilman

malam ni aku tido lewat lagi.
esok kakanda puan kannamah batalkan kelas!
owh berita gembira buat aku dan anak-beranak(budak kelas aku).
both assignment kakanda puan kannamah pown aku da hantar.

ini nak cakap bongkak ni,aku dah setelkan semua sekali assignment individu aku.sila rujuk sidebar bertajuk CHECKLIST.hehe
kawan-kawan sekalian sila jangan jeles sama i.
(cis,jangan perasan segalanya dah setel.sebenarnya ada lagi sikit2 tak setel.haha)

owh yes.
i really need a sum of money.
tiket bas balik terengganu-kesayanganku untuk raya haji.
17hb kakanda ilman-comel(yg urus tiket bas UPSI) akan datang untuk collect duit tiket.
duit untuk support keinginan perutku.
duit untuk bagi makan jajan untuk telepon mobilku.
duit untuk bayar bas harian ke kampus.
ah ini tipu.jangan percaya.sebab duit bas dah dimasukkan sama yuran daftar bulan 7 haritu.hehe

sekian,selamat hari menjahanamkan-lagi-pitis kerana bila pagi menjelma,aku nak setelkan segala hal print dan binding tape aku punya surat-surat cinta untuk lecturers.