sayang sayang saya :')

Thursday, October 14, 2010

renovation.

assalamualaikum semua..
baru balik dari kelas.kakanda marzaida batalkan kelas.lagi?
ahhhh disaat aku tengah semangat nak belajar ni,batal pulak dah.nanti nak kena ganti kelas malam-malam la ni.adoyai..kacau betol..

okay,merujuk perkara di atas,aku dah buat sikit renovation dekat blog ni.
header da tukar da.tapi macam geli je pakai gambar muka sendiri kan?ahh suke ati i la,blog i takkan nak letak muka u pulak.aww2.haha
yang tu first.seconda,aku dah tukar lagu.mcm soothing je lagu ni kan?sekali dengan player pown aku tukar.tukar angin la konon.hehe

background tak tukar.tetap yang ni jugak.sebab aku kan Sarah Hani (Sarah Honey).
so background Bee ni macam sesuai je.Honey & Bee.kan ke ada kaitan jugak sikit tuh.hehe..

p/s: okay.entry ni bosan dan takde isi.rugi je kau baca.
sekian terima kasih. :p