sayang sayang saya :')

Friday, October 8, 2010

perihal mereka


susah kan bila ada jenis kawan yang xsuke trima kritikan?
padahal kritikan tuh sangat2 la bermanfaat untuk mereka.
sekali nk meradang pulak dia.
tegur mekap comot pown nak marah.
aparaaaaa
tapi takpe.aku xamik port sangat la.
ko bukan bestfren aku pon.haha
jahat2 aku nih.alah,biar lah.

ni pulak perihal budak-budak.
susah jugak kan bila perangai budak tak abis2 lagi,dibawak ke kehidupan dewasa.
owhhhh...please lahh...
sekali nama je budak,memang always be berperangai budak.
berjanji dengan orang lain,dengan orang lain pulak dia pergi.
hampeh kau budak.
blah3

p/s: entry ini sepatotnya lebih beremosi tapi dengan adanya sifat2 anti Geramji saya yang diperolehi ketika PLKN dulu,saya shuhhhh2 jaoh2 Geramji2 tersebut.
dan juga,entry ini adalah untuk menyejukkan hati saya yg tengah geram dan bengang.
okay,sekian.