sayang sayang saya :')

Sunday, October 24, 2010

hidung kembang

sepatutnya ada entry sebelum ini.tapi takpela,gabung 2 dalam satu,boleh?

okay.aku da lama bukak blog ni.tapi baru tahun ni aktif.sejak bulan 7 yang lalu ever since aku daftar masuk blaja kat sini la.dan start dari hari tu,aku berangan-angan nak kumpul statistik viewer blog aku seramai 100 views.
berkat selalu ber-bw,akhirnya hari ni aku berjaya kumpul ini.
(kembang idung sikit.huhu)


mungkin bagi orang lain benda ni ciput je.ala,setakat 100.tapi bagi aku besarrrrr maknanya.hehe
terima kasih pada anda yang sudi merayap-rayap dan terus serang hendap serta bagi semangat ke rumah aku ni yer.
lain kali datang lagi.
trimas kasehhh!

p/s: malam ini lepas ber-wc,menangis pulak.trase hati mungkin? ahh..pedulikan tentang perasaan.darjat dan kemuliaan serta status lagi penting (kot?)