sayang sayang saya :')

Tuesday, October 19, 2010

hari ini,aku..

hari ni tarikhnya 20.10.2010.

hari ni aku berumur 20 tahun, 100 hari.

hari ni dah 109 hari aku berada di perak sebagai penuntut UPSI.

hari ni aku dah ada 6 orang adik beradik

hari ni aku ada 1 ibu, 2 bapa

hari ni aku gembira untuk banyak benda.

hari ni aku bersyukur kehadratNya.

hari ni aku punya 1012 orang dalam frenlist fb.

hari ni aku punya ramai yang sayang aku

hari ni aku dah tulis 107 entry(je?)

hari ni aku ketawa dan senyum beribu-ribu kali

hari ni aku punya stalker blog yang kantoi

hari ni dah 1240 kali orang view blog aku

hari ni aku dah 32 hari aku tak jumpa umi,baba dan adik2

hari ni dah setelkan segala keje sekolah aku

hari ni aku xpernah nyesal ambil STPM

hari ni aku tulis entry sambil makan kerepek tiram.

hari ni aku tahu.siapa kamu dalam hidup aku.

terima kasih,hari ini.