sayang sayang saya :')

Sunday, October 24, 2010

cerita santai tengahari aku

baru balik dari hantar assignment kat kampus.
puan,jangan marah kami selit kat bawah pintu je.
harap diterima surat cinta kami tu yer?haha

balik kampus,ke cafe beli nasik tengahari.
BORING tengok lauk.
ada la 4 5 kali aku pusing dereten meja tu,xtahu nak beli lauk apa.
nak makan ayam?tak payah.badan dah gedempol macam ayam,lagi mau makan ayam.
ikan?grr..dah banyak hari aku makan ikan.
sayur faveret?
ciss..brokolinya dah habis dikuis orang lain,yang tinggal cuma batang sawi yang besar-besar macam nak bunuh orang.

kesudahannya,aku amik lauk ikan-yang-aku-tak-tahu-nama
pastuh amik kuah tomyam sikit-sikit.
pastuh aku ceduk 2 bijik fishcake yg sedap tuh.

makcik,makcik masak memang marvelous.
esok masak yang lain pulak boleh?ngeeee