sayang sayang saya :')

Friday, October 22, 2010

cerita santai malam aku

lewat malam ini, 3:09 am.masih belum lelap.
segala kerja dah 90% settle.
cuma tunggu sikit rasa rajin je.
dalam proses menyiapkan buku log pengurusan ko.

bagasi untuk terbang(ini tipu yer,jalan darat sebenarnya) balik beraya ke tanah air nanti dah 60% settle.sem pertama ni aku ingat nak bawak balik segala harta benda aku sebab aku tak percayakan bilik simpan barang sebelum cuti sem awal bulan 12 nanti.berdasarkan cerita akak-akak senior yg hot tu,barang-barang yang disimpan takde guarantee akan selamat dari pijak dan hempak orang lain.ok.

hari minggu.malam tadi tak sempat mendobi.hausmate aku tidor awal.esok jelah kot.dobi dobi dobi.jangan jumpa mamat sabah yang tak reti guna mesin dahla.sia-sia je kena bantai gelak ngan aku dan hausmate aku tu.hehe,lawak je.

esok.plan dalam kepala nak ajak hausmate dan 2 kawan sekolah pergi melepak kat tasik proton city.konon sebagai penutup semester 1 ni lah.konon.
nak pergi pantai,wey tambi! sini mana ada pantai! nak jumpa pantai tunggu kau balik terengganu tersayang lah! haha

ok.berbalik kepada topik tasik.sepatutnya minggu lepas lagi dah terlunas plan ni.tapi macam-macam halangan lah pulak.dan sekarang,mood untuk berjalan-jalan kat tasik tu macam da kurenggggg sikit.ntah,tak payah la kot.
tengok dulu la macam mana.tengok dulu..

p/s: rindu.tidur.frust.fake.lie.alone but not that lonely.