sayang sayang saya :')

Friday, September 24, 2010

tokki jangan pergi dulu =(


tadi chat ngn kazen aku.dia suddenly tanya,tahu x tokki kitorang masuk hospital kuantan?
aku terkejut ah.
kenapa aku xtahu?
yer aku da lama xcall umah tokwan sana.
and aku da lama xmsg abah.
trus je aku call umah tokwan.
makngah je yang ada sebab yang lain ke hospital.
makngah cakap tokki dia punya 'benda' tu bengkak dan bernanah kat dalam 2.
so sekarang tgh tnggu keputsan nak operate ke x la.
and the worst thing is, peratusan untuk operate 2 berjaya adlh tersangat rendah.
kalau xberjaya,boleh menyebabkan aku kehilangan tokki kesayangan aku tuh
tapi beliau terpksa dibedah jugak ats faktor2 keselamatan.

ALLAH, KASIHANILAH TOKKI AKU.
PANJANGKANLAH UMUR BELIAU.
KURANGKANLAH DERITA DAN KESAKITN YANG DIA ALAMI SKRG.
KUATKANKANLAH SEMANGAT NYA YA ALLAH.
AMIN YA RABBAL ALAMIN