sayang sayang saya :')

Friday, September 17, 2010

cinta tak berbalas


okay hari ni aku nak menulis tenteng cinta x berbalas.
sebenarnya ni citer lawak,bagi aku dan kawan aku
kawan aku yg alami benda ni sebenarnya.
hihi

ada sorang jejaka nama dia encik A.
kawan aku biar aku namakan dia cik B.
encik A sangat la minat sama cik B.
tapi cik B ni jenis hati yang susah ditawan.
dan walaupun encik A da wat macam-macam untuk tawan hati dia,cik B tetap dengan hatinya,.
well,hati dan perasaan xleh dip[aksa kan?chewaahhh..huhu

dan berbulan-bulan smpai bertahun encik A menunggu dan memburu cinta si cik B tapi xjugak berbalas.
sebab pe?bukan encik A ni buruk sangat.sengkek pown tidak.
tapi macam aku cakap la.hati dan prsaan xleh dipaksa.
cik B sering diganggu siang dan malamnyer oleh encik A.
sampai cik B naik loya dan hampir muntah.huhu

dan baru-baru ini cik B mengejutkan dunia dengan menukar status di FB nya dari single kepada in a relationship.
apalagi.bengang la encik B.sampai cakap cik A ni xreti jaga hati org lain la, dan bla bla bla laaa..

well..kepada encik A (jika anda membaca ini), sudah-sudahlah tu..jangan ditunggu orang yg xsudi.ramai lagi perempuan lain..
kepada cik B,moga berbahagia dan berkekalan dgn encik SFSO anda..

p/s: entry ini bukan untuk mentertawakan awak encik A.ianya lebih kpd memberi nasihat dan semangat baru