sayang sayang saya :')

Thursday, September 9, 2010

pagi raya 2010


assalamualaikum semua..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI aku ucapkan kepada semua bloggers.
MAAF ZAHIR DAN BATIN sekiranya selama aku berblogging nih ada menyinggung prasaan mana2 pihak xkira samada langsung ataupown tidak..
okay,ok ponteng smyg raya thn nih..hehe
bumi trganu hujan pulak arini..tkpela,sejuk sikit kot..
smlm kemas rumah smpai tido jam 4 pagi
ekceli,bkn kemas rumah sgt pownl..
setel bhgn sapur smpai kol 3 cmtu je
then layan game Plants vs Zombie lak.
last2 tertido jua akhirnya..huhu

juadah raya umah aku arini my mum masak nasik minyak..
sedap hohoho
smlm time berbuka aku mkn sikit je.(sup tulang n i dun rly like it!)
so pagi2 lagi la perut aku dambakan bersuap-suap nasik! huhu

baju raya da iron da.pagi ni i pakai blue color,you!
my mum pown biru,alia pown kebiru-biruan jugak..
luqman merah menyala,baba and harith satu tema
xtaw apa nama color tuh.coya lak pink.awwwww~ pink! haha

okay bout biskut lak,thn ni kitorang lg skali xbuat biskut raya
semua borong kat mydin.ada la dlm 11 bekas mcm tuh.
hah korang,ratah jgn xratah!

okayla..mau pigi mandi sunat aidilfitri pulak!
entry2 berikutnya akan berisi gambar-gambar raya!
hoyeahhh!