sayang sayang saya :')

Monday, September 6, 2010

cerita tentang pagi indah :D

selamat pagi bloggers!
ok sekarang da jam 8.12 pagi dan aku masih belum tidur sejak semalam.
(menulis sambil buat muka bangga~ :p)

kenapa aku xtdor?
1. sebab aku kan da tdor smpai ke petang semalam so nk tdor pd wktu mlmnye mgkin agak sukar la
2. nak siapkan jugak esaimen dr. kannamah.(rajin kan aku?haha)
3. sebab umi cakap nk g shoping rye arini.lau aku tido,konpem ptg karang bru bgn and konpem2 jugak plan nk g shoping xmenjadik.huhu
4. sebab kebun bunga dalam hati berkembang mekar ini pagi.wahhh~ jiwang! haha

pagi ni indah betol..da agak lame aku xhidup pada waktu pagi..
lps je sahur n solat subuh terus ngadap laptop syg.
bkn wt esemen sgt.layan fb je lebih.haha
wt esemen plak sambil diiringi ngan suara2 merdu my parent ngaji al-Quran.
owh indahnya berada kat rumah..
lau kat kolej haram jadah nak ngaji pagi2 buta.magrib je baru leh dengar suara aku n hasni ngaji..apelaa jahil sangat kami.Tuhanku,ampunkan Kami.

hurm,..td sebenarnya banyak nak nulis.tetiba jadi hilang.mgkin akibat terlampau banyak sgt isi kot.haha
ok lah.dah malas pulak.chalo betey.muje dasti karogey.huhu