sayang sayang saya :')

Wednesday, June 2, 2010

blog kegemaran terbaru.haha

puisitepijalan.blogspot.com

lepas aku baca blog nih,serta merta membuka mata dan jiwa aku untuk legih menghargai diri sendiri.dan jugak menghargai hidup.
untuk lebih pandai berterima kasih secara berterusan.
untuk berbuat sesuatu dengan hati ikhlas.
untuk lebih berwspada dengan orang dunia zaman sekarang,
tak semua dari mereka orang baik2,dan aku tau itu.

dan juga ini
"antara untung menjadi guru adalah ini.
spesifiknya yang ini.
bila mana mendapatkan seorang murid yang jauh dari layak dipanggil anak murid.
bila mana mendapatkan seorang murid yang sebenarnya menjadikan kita murid.
tulisan husam yahya suwaid, dalam bahasa inggeris."

juga ini,sedikit berbaur pilitik.mungkin.
"ini dunia sekejap. buat apa tamak.
seronokkah tidur makan seorang2?"

dan mungkin itu saja kot setakat nih..
btw saya bukan pemuja dia.cuma suka cara dia menulis.
ada entry yang boleh saya trima dan faham.
ada entry sebaliknya.
=)