sayang sayang saya :')

Wednesday, June 2, 2010

aktiviti number1. status: terlaksana

GATHERING 3AA CLASS YEAR 2005.
aku hepi sangat2 ngan reu nih.
finally dapat jumpe mereka..
mereka yang penah jadi kawan2 baik aku..
mereka yang pernah jadi musuh aku,tapi sekarang dah xmusuh dah.hope so,really.haha
but terkilan jugak xdapat jumpe mereka yang penah jadi partner aku dalam kels dulu.
hana,fatin zol,yana and ramai jugak yang xdapat datang harituh..
disebabkan oleh lokasi mereka di overseas sana.
juga sorang di sabah.
ramai yang ada di terengganu tapi xdapat datang jugak oleh sbb2 tertentu.
so ini untuk tatapan readers yang xbape nak ramai.
dan jugak untuk me-leleh-airliur-kan mereka yang xdapat join harituh.haha


she's pejah,i luv her as she's sooo cute!


makan2 time.the bois n gals.




acara sampingan,kacau kawan2 yg sedang bekerja.hahahaha


ini plak the gurlfren time!kami hebat di Bilik VIP num 7.
sangat private!suke!

qilah cakap akan ada lagi reu dalam masa terdekat nih.
reu yang kali nih untuk puteri sarawakian,Syarah Syazwani.
upcoming reu is for puteri from sabahan plak,Wan Nurul Khurshiah.
parent,can i go with them?huhu